Rasta hulliganer

Är ute och rastar hulliganerna, och mig själv för den delen. Det behövs. Jag känner mig fortfarande inte riktigt pigg, men mår bättre i alla fall. Men det märks både på barnen och på en annan att det inte är som det brukar. Allt är segt och allas humör är småusla. Barnen klättrar på väggarna och kivas och har inte alls lust att lyssna 😦 Försökte mig på projekt rensa rummet med barnen, men det var rätt omöjligt och få dem och nappa eller och göra något 😮 Har fått utrensat två pappkassar hitintills i alla fall, men finns många fler att fylla med mög och rensa och kasta. Hoppas vi lyckas få något mer gjort där i morgon! Dock tar det ju mycke längre tid än vad man tänkt när man inte riktigt har orken som man brukar.

Har vart i väg och handlat lite. Regnet hänger i luften, så kände att det var lika bra att få det gjort, men än så länge är det uppehåll, så barnen får leka av sig lite till. Sen blir det in och laga middag och parkera röven i soffan. Hade egentligen andra planer för denna kväll, men med endast några få lappar kvar i plånboken, som behövs till annat, i kombination med att jag inte är riktigt pigg eller har ork gör att man får stanna hemma istället.

Hoppas ni får en mysig lördagkväll!!
Xx

Lämna en kommentar